۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱

منتقد آمریکایی به دبیرخانه جشنواره فیلم مقاومت رفت

منتقد آمریکایی به دبیرخانه جشنواره فیلم مقاومت رفت

آرت الیویر تهیه‌کننده و منتقد سینمای آمریکا که به عنوان اولین مهمان جشنواره فیلم مقاومت در ایران به سر می برد امروز از دبیرخانه جشنواره بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این تهیه‌کننده آمریکایی علاوه بر بازدید از بخش های مختلف جشنواره در نشست مشترکی با محمد خزاعی دبیر این رویداد سینمایی به تبادل نظر و گفتگو نشست.

در این نشست مشترک درباره وضعیت و جایگاه سینما، لزوم توجه به رسانه های مدرن و نقش لابی های صهیونیستی در سینمای دنیا بویژه هالیوود گفتگو شد.

با توجه به حضور این تهیه کننده آمریکایی در تهران، فیلم سینمایی«عملیات ترور» به کارگردانی پائول کراس و تهیه کنندگی این هنرمند فردا دهم اردیبهشت در مرکز فرهنگی هنری اسوه به نمایش درمی‌آید.

نمایش این فیلم با حضور آرت الیویر و نادر طالب‌زاده کارشناس و تحلیل‌گر سینما همراه با جلسه نقد و بررسی و پرسش و پاسخ خواهد بود.

آرت الیویر شهردار سابق بلفلاور در ایالت کالیفرنیا معاون نامزد آزادیخواه ریاست جمهوری آمریکا در سال 2000 بود. تهیه کننده فیلم Operation Terror در خصوص 11 سپتامبر است که جشنواره بین المللی فیلم برای صلح، جشنواره خیریه فیلم موناکو، جشنواره الهام بخشی ومساوات ، جشنواره بین المللی فیلم بغداد جوایزی دریافت کرده است. فارغ التحصیل Cerritos College در رشته ساختار فن آوری بوده و چهار فرزند دارد.وی مشاور شهردار (1994-1997)، شهردار موقت (1997-1998) شهردار بلفلاور (یکی از حومه های لوس آنجلس با 77 هزار ساکن) (1998-1999) بوده است.
 

کد خبر 2280946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha